Informaciją dėl pristatymo laiko COVID-19 laikotarpiu ir galimybės atsiimti užsakymus mūsų biure Vilniuje rasite paspaudę ant šios žinutės.

DUK

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

DĖMESIO: dėl karantino, pristatymo laikas gali šiek tiek svyruoti.

KAIP GREITAI IŠSIUNČIAT UŽSAKYMUS?

Foodroobai prekes išsiunčiam tą pačią arba sekančią darbo dieną iš Vilniaus per Omniva paštomatą ir siuntos numeriu. Foodroobai.max prekės išsiunčiamos per 2-4 d. d. (tiksliau žiūrėti konkrečios prekės aprašymo lange) iš Kauno arba Rygos. Pasirinkus pristatymą ne Europoje, kai kurias prekes siųsime iš kitų centrų dėl greitesnio pristatymo: JAV arba Meksikos.

KIEK TRUNKA PRISTATYMAS? 
foodroobai prekės  foodroobai.max prekės
Lietuvoje 1-3 d. d.  4-7 d .d.
Europoje 3-7 d. d. 4-7 d. d.
JAV, Kanada 10-20 d. d. 4-7 d. d. arba 10-20 d. d.*
Kitos šalys iki 30 dienų iki 30 dienų
 

*Priklauso kokios prekės, nes vienos gaminamos tik Lietuvoje, o kitos gaminamos JAV, Meksikoje ir Rygoje. Žiūrėti prekės aprašymo lange.

Dėmesio: Siunčiant už Europos Sąjungos ribų mes neprisiimame atsakomybės už muitą (jei tektų jį mokėti).

KIEK KAINUOJA PRISTATYMAS

Mūsų pristatymo kainos yra pagrįstos užsakymo svoriu. Jos prasideda nuo €2.50. Sužinoti kiek tiksliai kainuos pristatymas galite įsidėję norimas prekes į krepšelį ir nuėjus į atsiskaitymo langą.

Užsakymai virš €75 Lietuvoje bus pristatyti nemokamai.

AR SIUNČIAT Į UŽSIENĮ?

Taip. Kol kokia nors šalis mums nepakišo kojos, nediskriminuojame nei vienos ir siunčiame visur pasaulyje.

AR GALIMA SEKTI MANO UŽSAKYMĄ?

Taip. Kiekviena siunta yra registruojama ir siunčiama su pirmenybe. Užsakymai Lietuvoje siunčiami per Omniva Paštomatus (išskyrus foodroobai.max prekes). Kai tik išsiunčiame tavo užsakymą, iškart apie tai informuojame asmenine žinute, kurioje pridedame siuntos sekimo nuorodą arba Omniva siuntos numerį. Dėmesio: siuntos sekimas veikia ne visose pasaulio šalyse.

KAS YRA FOODROOBAI.MAX?

Tai - drabužiai, aksesuarai ir interjero prekės, kurias mūsų partneriai Lietuvoje ir Latvijoje pagamina gavus Jūsų užsakymą. Užsakymo įvykdymas ir išsiuntimas svyruoja nuo 2 iki 4 d.d. (retesniais atvejais gali užtrukti šiek tiek ilgiau). Siunčiama registruotu paštu su pirmenybe. Tad Lietuvoje pristatome vos per 2-3 d. d. Viso, savo užsakymą nuo užsakymo iki pristatymo gausi per 4-7 d.d. (Lietuvoje). Prie kiekvieno prekės aprašymo yra nurodyta tiksliau kiek trunka išsiųsti užsakymą.

KUO SKIRIASI FOODROOBAI.MAX NUO FOODROOBAI PREKIŲ?

Kokybės atžvilgiu, praktiškai niekuo. Skiriasi pristatymo laikas (foodroobai.max prekės keliauja truputį ilgiau), dydžių pasiūla (foodroobai.max turi daug platesnį dydžių asortimentą), įpakavimas ir brendingas (foodroobai prekės turi mūsų firmines etiketes ir keliauja firminiuose foodroobai spalvotuose vokuose; foodroobai.max prekės keliauja standartiniame įpakavime).

KAIP ŽINOTI KURI PREKĖ YRA IŠ FOODROOBAI, O KURI - IŠ FOODROOBAI.MAX?

Visų foodroobai.max prekių nuotraukos yra paženklintos foodroobai.max logotipu. Taip pat prekės pavadinime yra parašyta “foodroobai.max” ir prekės aprašyme.

KĄ JEIGU VIENU METU UŽSISAKAU FOODROOBAI IR FOODROOBAI.MAX PREKES?

Jei vienu metu užsakoma foodroobai ir foodroobai.max prekių, užsakymas gali ateiti ne vienu metu ir ne viena siunta. 

AR GALIMAS ATSIĖMIMAS TIEISIAI IŠ JŪSŲ?

Taip. Jei yra skubu ar tiesiog nenori laukti kol gausi paštu, gali užsakymą atsiimti iš mūsų biuro Ogmios Mieste, Vilniuje darbo dienomis (galbūt ir savaitgaliais, jei susitarta iš anksto). Dėl atsiėmimo būtina susitarti iš anksto. DĖMESIO: dėl šalyje įvesto karantino, atsiėmimas iš mūsų biuro laikinai negalimas.

KOKIAIS BŪDAIS GALIMA ATSISKAITYTI?

Maisto produktais. Juokaujam, haha. Perkant internetu, gali atsiskaityti per Payserą, taip pat VISA, MASTERCARD, AMEX kortelėmis, PayPal ir Apple Pay. Pasirinkus Cash on Deliverybūdą ir atsiimant užsakymą iš mūsų biuro, galima atsiskaityti grynais, per MoQ, Payserą, PayPal ir Revolut. Dėmesio: atsiimant prekes pas mus biure, banko kortelių nepriimame.

AR FOODROOBAI.LT PUSLAPIS YRA SAUGUS?

Taip. Mūsų parduotuvė veikia ant Shopify platformos, kuri užtikrina aukščiausią duomenų ir ryšio saugumą.

AR JŪSŲ DRABUŽIAI TRAUKIASI?

Skalbiant aukštoje temperatūroje ir naudojant džiovyklę, gali sutraukti audinį. Dėl to prieš skalbimą visada rekomenduojame paskaityti drabužio priežiūros etiketę.

AR JŪSŲ DRABUŽIAI IŠBLUNKA - KITAIP TARIANT, AR SPAUDA PRARANDA RYŠKUMĄ?

Ne. Net skalbiant aukštoje temperatūroje, audinys neišbluks, BET rekomenduojame skalbti su panašios spalvos rūbais, net yra rizika, kad šiek tiek gali nudažyti. Mūsų drabužiai pagaminti naudojant sublimacijos spaudos technologiją. Naudojant šią technologiją, dažai tiesiogiai įsigeria į audinio pluoštą, nesukurdami reljefinio paviršiaus. Sublimacinė spaudos technologija leidžia perkelti vaizdą ant drabužių nuo siūlės iki siūlės. Pirmiausiai spauda užnešama ant audinio, tiesiai ant kirpinio ir tik tada siuvami marškinėliai. 

AR GALIMA JŪSŲ PREKES KAŽKUR PAMATYTI “GYVAI” IR PASIMATUOTI?

Kol kas mes savo prekių niekur neeksponuojame ir pardavinėjame tik internetu. Bet susitarus iš anksto, gali atvykti pas mus į mūsų biurą Ogmios Mieste Vilniuje ir pasižiūrėti mūsų produkciją. 🙂

KOKIOS YRA JŪSŲ PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS?

Jei tau netiko dydis, prekė atkeliavo ne tokia, kokios tikėjaisi, arba paprasčiausiai tau nepatiko mūsų prekė, gali ją mums grąžinti nepanaudotą tame pačiame įpakavime per 30 dienų*. Ir pagal pageidavimą, mes pakeisime nauja preke arba grąžinsime pinigus.

Dėmesio: už pašto išlaidas siunčiant prekes atgal pas mus sumoka pats pirkėjas.

*Išskyrus apatinius rūbus, kojines, maudymosi rūbus.

AR GALIU ATŠAUKTI UŽSAKYMĄ?

Tai ne problema, bet tą reikėtų padaryti kiek galima greičiau, nes mes kiekvieną užsakymą stengiamės išsiųsti tą pačią arba sekančią dieną. Tad geriausia mums paskambinti telefonu 8 679 22318.

KĄ JEIGU MANO PREKĖ ATKELIAVO BROKUOTA ARBA NE TOKIA, KOKIĄ UŽSAKIAU?

Jei taip nutiko, prašome susisiekti su mumis, kad susitarti dėl prekės grąžinimo ir mes atsiųsime tau naują prekę arba grąžinsime pinigėlius.